تجارت

ساخت وبلاگ

تعمیرات موبایل یکی از فرآیند های مهم جامعه امروزی است. با بالا رفتن روز افزون قیمت گوشی همراه هوشمند، هزینه تعمیرات موبایل نیز بالا می رود. تعمیرات موبایل باید به صورت کاملا تخصصی و به دست کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر موبایل انجام شود چرا که در غیر این صورت و با عیب یابی نادرست توسط تعمیرکار نابلد، باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه موبایل می شود و شما هزینه بیشتری را برای تعمیر موبایل خود متحمل خواهید شد.

تعمیرات مودم و کامپیوتر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند چون بسیاری از فعالیت های روزمره وابسته به این وسیله های الکترونیکی هستند. مودم ارتباط کامپیوتر و گوشی های همراه را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کند بنابراین درستی عملکرد آن بسیار مهم است. در صورتی خرابی مودم یا کامپیوتر باید سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کنیم تا بتوانیم فعالیت های خود را به درستی و راحتی انجام دهیم زیرا انجام بسیاری از کار ها بدون دخالت مودم و کامپیوتر و گوشی همراه بسیار سخت خواهد بود.ما بسیاری از زمان روزانه خود را صرف استفاده از این وسیله ها می کنیم بنابراین احتمال خرابی آن ها نیز بسیار بالا می رود.

تعمیر کامپیوتر در محل و سرویس مودم از خدماتی هستند که شما می توانید برای صرفه جویی در زمان خود از آن ها بهره ببرید. از آن جایی که جا به جایی کامپیوتر برای انتقال آن به مرکز تعمیرات کاری بسیار دشوار است، تعمیر کامپیوتر در محل یکی از خدمات بسیار پرکاربرد است. مودم ها نیز ممکن است مشکلات جزئی داشته باشند یا در ارتباط با مودم های وابسته به خط تلفن، ممکن است مشکل از خط تلفن شما باشد بنابراین کارشناس متخصص باید در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا کرده و تمامی قسمت های مربوط را مورد بررسی قرار دهد و با تست سلامت از بخش های مودم، آن را عیب یابی کند. ایرادات عملکرد مودم می تواند مربوط به تنظیمات نادرست نرم افزاری نیز باشد.

در صورتی که در فرآیند تعمیرات مودم، موبایل یا کامپیوتر کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات تشخیص دهد که نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری برای تعمیر آسیب دیدگی است، باید از نمونه های اورجینال برای جایگزینی قطعات آسیب دیده استفاده شود. قطعات غیراصل به طور موقت مشکل فعلی دستگاه را حل کرده و در دراز مدت باعث آسیب دیدگی و خسارت بیشتر به موبایل، کامپیوتر یا مودم می شوند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 19:13

هزینه تعمیرات مودم بستگی به نوع آسیب دیدگی مودم و همچنین میزان آسیب دیدگی دارد. مودم ها وظیفه برقراری ارتباط بین ابزارات الکترونیکی با اینترنت و دنیای مجازی را دارند. اکثر ما بخشی از وقت روزانه خود را به فضای مجازی اختصاص می دهیم بنابراین این فضا برای ما اهمیت زیادی دارد و قطع ارتباط ما با این فضا، ما را ملزم می کند تا به دنبال برقراری دوباره ارتباط باشیم.

موبایل یکی از ابزاراتی است که بستر استفاده و ورود به دنیای مجازی را برای ما فراهم می کند و خراب شدن آن نیز می تواند کابوس باشد. هزینه تعمیر موبایل نیز به نوع آسیب دیدگی که سخت افزاری است یا نرم افزاری بستگی دارد. به طور کلی هزینه تعمیر موبایل در بخش سخت افزاری بیشتر از نرم افزاری است. در صورتی که کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل تشخیص بدهد که قطعه یا قطعات آسیب دیده سخت افزاری دستگاه نیاز به تعویض دارند، طبیعتا هزینه تعمیر نیز بالاتر می رود چرا که قطعه یا قطعات سالم و نمونه 100% اورجینال و اصل باید جایگزین قطعه آسیب دیده شوند، اگر قطعه جایگزین شده اورجینال نباشد و غیراصل باشد به احتمال زیاد با گذر زمان و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه شما می شود.

لپ تاپ ابزار دیگری است که بستر استفاده و ارتباط ما با فضای مجازی را فراهم می کند. بسیاری از کار ها با گوشی هوشمند قابل انجام نیستند یا به سختی انجام می شوند و نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر دارند. استفاده مداوم، بهترین لپ تاپ از بهترین برند را نیز ممکن است دچار مشکل کند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. هزینه تعمیر لپ تاپ بستگی به مدل لپ تاپ, نوع آسیب دیدگی، نرم افزاری یا سخت افزاری بودن آن و.. دارد. هرچه لپ تاپ گران قیمت تر باشد طبیعتا هزینه تعمیر آن نیز بالا می رود زیرا برای تعمیر آن نیاز به دقت و دانش بیشتری نسبت به بقیه لپ تاپ ها است.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 16:52

روایت داستان کودکانه قبل از خواب یا در طول روز برای بچه ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه تاثیرات داستان کودکانه بر رشد شخصیت کودک بسیار بالا بوده و جنبه های مختلفی از شخصیت کودکان تحت تاثیر قصه هایی که می شنوند، قرار می گیرد. گوش دادن به داستان کودکانه باعث بالا رفتن علاقه کودک به کتاب و کتابخوانی، افزایش گنجینه لغات ذهنی کودک، ارتقاء هوش زبانی کودک و کمک به مهارت های نگارشی کودک در دوران تحصیل و پس از آن می شود.

کودکان از سن 3 سالگی به بعد به شنیدن داستان کودکانه و بازی کردن با دیگران و داشتن همبازی علاقه مند می شوند. بازی با کودک یک رابطه تاثیرگذار دوسویه است؛ یعنی بازی کردن با کودکان هم باعث افزایش روحیه و انگیزه در بزرگسالان می شود و هم هیجانات و انرژی کودک را تخلیه می کند، لذا بازی کردن با کودکان و وقت گذراندن با آن ها برای والدین و بزرگسالان بسیار لذت بخش است. کودکان دارای انرژی بسیار زیادی هستند و دوست دارند این انرژی را در ساعات بیداری خود به طرق مختلفی تخلیه کنند؛ بازی با کودک یکی از آن راه هایی است که می تواند کودک را در تخلیه این انرژی نهفته کمک کند.

بازی هایی که کودکان می توانند انجام دهند، انواع گوناگونی دارد. بازی های فردی، بازی های گروهی، بازی های آنلاین برخی از این انواع بازی های کودکانه هستند. بازی های فردی بیشتر در دوران 6 ماهگی تا یک سالگی کودک رواج دارد. کودک در این دوران به دنبال کشف و درک اتفاقات گوناگون و اشیاء مختلف می باشد و معمولا دوست ندارد کسی را به دنیای اکتشافات خود راه دهد.

گاهی به دلیل ازدیاد کارهای روزمره و نبود وقت کافی، والدین نمی توانند به بازی با کودک خود بپردازند، به همین سبب برای سرگرم کردن کودک از بازی آنلاین کودکانه برای پر کردن زمان بیداری کودک استفاده می کنند.

بازی آنلاین کودکانه شامل بازی های آنلاینی است که متناسب با گروه سنی کودکان، در بستر وب برای آن ها فراهم شده است. والدین می توانند با مراجعه به سایت های کودک یا سایت های بازی آنلاین کودکانه، به این بازی ها دسترسی داشته باشند. بازی های آنلاین کودکانه، متناسب با ذوق، سلیقه، هوش و درک کودکان برای آن ها طراحی و تدوین می شوند و تیم طراحی این بازی ها اصول روانشناختی کودکان را در طراحی آن ها در نظر می گیرند. لذا والدین می توانند با خیالی آسوده بازی های مورد علاقه فرزند خود را در سایت های بازی آنلاین کودکانه جستجو کرده، بازی را به کودک خود یاد داده و برای اوقات فراغت کودک از آن ها استفاده کنند.

دقت داشته باشید در صورت استفاده روزانه از بازی آنلاین کودکانه برای فرزند خود، زمان بازی کودک از یک ساعت بیشتر نشود. 

 

 

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 22:37

دوربین داهوا

1)سامانه بازرسی تصویری پیشرفته دوربین مدار بسته

در سال 2015 گزارشی منتشر شد که در آن برند دوربین داهوا دومین شرکت سازنده دوربین های مداربسته جهان معرفی شده بود. داهوا همیشه به عنوان یک برند محبوب و برجسته جهانی معرفی شده است. حال چند ویژگی دوربین های مدار بسته داهوا را بیان می کنیم:

- تکنولوژی IVS :

- تحلیل محیط کسب و کار

- ردیابی خودکار

- تکنولوژی 4K

2) سامانه حمل و نقل هوشمند:

3)آیفون تصویری

4)قفل هوشمند

دوربین هایک ویژن

دوربین مداربسته تنها محصولی نیست که برند Hikvision تولید می کند، از جمله محصولات تولید شده در این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دستگاه  NVR

- دستگاه  DVR

- سرورهای ویدیویی دیجیتال

- انواع دوربین مدار بسته

- کارت های فشرده سازی

شعبه اصلی برند دوربین هایک ویژن در چین مستقر است، اما در سایر نقاط دنیا مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و... نیز نمایندگی دارد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که با خرید دوربین مداربسته محقق خواهد شد این است که تا 24 ماه دارای ضمانت می باشند.

دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision

همانطور که گفتیم شرکت هایک ویژن در زمینه تولید دوربین های مداربسته بسیار قدرتمند عمل می کند. تقریبا می توان گفت که برای تمامی اصناف و محیط ها دوربین مناسب تولید می کند، از جمله آن ها می توان موارد فوق را نام برد:

- دوربین های مداربسته آنالوگ

- دوربین مداربسته تحت شبکه

- دستگاه­ های ضبط تصاویر آنالوگ

- ذخیره سازهای تحت شبکه

این برند توانسته تاکنون در بیش از 100 کشور دنیا محصولات خود را به فروش برساند، ایران یکی از کشور هایی است که نمایندگی دوربین مداربسته این برند را به عهده دارد. شرکت فوق در بازار بین المللی توانسته سهم بالایی را به خود اختصاص دهد، دلیل آن این است که محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را به بازار عرضه می کند.

قابلیت‌های دوربین‌‌ هایلوک

در این محصولات قابلیت‌های پیشرفته ای وجود دارد:

 3D DNR: قابلیت DNR یک کاهنده نویز دیجیتالی است. در دوربین‌های معمولی در صورت کم بودن نور، نقطه‌های کوچک در تصویر نشان داده می‌شود. دوربین‌هایی که دارای تکنولوژی DNR هستند، به وسیله فیلترهایی نویزهای تصویر را از بین می‌برند و تصاویر را با کیفیت و شفاف و همچنین حجم فایل را کم می‌کنند.

WDR: این قابلیت برای از بین بردن اختلاف سطح نور، در نقاط پر نور و کم نور تصویر می‌باشد. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که یک نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط تاریک‌تر وجود دارد. وجود نور شدید منجر به تاریک شدن قسمت‌های کم نورتر می‌شود و در نهایت تصویری تولید می‌شود که نور مناسبی هم در قسمت پرنور و هم در قسمت کم نور دارد.

تکنولوژی PIR: یک سنسور الکترونیکی برای تشخیص ورود افراد به محدوده تعیین شده است. وظیفه این سنسور در دوربین مدار بسته اندازه‌گیری نور مادون قرمز منتشر شده از افراد یا اجسام مختلف است. پس از تشخیص ورود به محل، دستگاه‌های ضبط شروع به ثبت تصاویر می‌نمایند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 18:33

خرید ابزار و کالاهای امنیتی دقت زیادی را می طلبد . شما می توانید با خواندن مطالب در مقالات و یا مراجعه به فروشگاه ها از قیمت و ویژگی محصول مورد نظرتان مطلع شوید .

خرید دزدگیر اماکن

ویژگی های متنوعی موجب بالا و پایین شدن قیمت ها می شود یکی از ویژگی های کاربردی که در قیمت و خرید دزدگیر اماکن تاثیرگذار است، سیم کارتی بودن آن می باشد . دزدگیرهای سیمکارتی یکی از جدیدترین دزدگیرهای موجود در بازار است. این سیستم قابلیت تماس تلفنی را بدون نیاز به خط تلفن ثابت را برای افراد فراهم می‌کند. دزدگیر سیمکارتی اماکن به سرعت و با کیفیت بالا با صاحب خانه ارتباط  برقرار می‌کند و طریقه‌ی نصب آن بسیار آسان است.  به کمک سیستم امنیتی سیم کارتی می‌توان سیستم دوربین مدار بسته، اعلام حریق و سنسورهای دمایی را با دزدگیر خانه هماهنگ کرد. یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی دزدگیر اماکن برند فایر وال است. از دیگر شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه می‌توان به سایلکس اشاره کرد.  

خرید یو پی اس

ویژگی هایی که بر قیمت و خرید یو پی اس تاثیرگذار هستند عبارت اند از

1- طراحی پیشرفته با طول عمر بالا
2- قابلیت شارژ و دشارژ به دفعات مکرر
3- کیفیت پایدار و قابلیت اطمینان بالا
4- بازیابی شارژ مجدد عالی
5- بی‌نیاز از تعمیر و نگهداری و یا اضافه کردن آب و اسید
6- بدون تولید گازهای مخرب
7- عملکرد عالی در محدوده وسیع حرارتی
8- بازدهی و راندمان مناسب در شارژ و دشارژهای با جریان بالا
9- بدون نشت هرگونه اسید یا مایع درون باتری
10- قابلیت انبارداری برای مدت طولانی

برای داشتن اطلاعات بیشتر از خرید دوربین مداربسته یا دزدگیر اماکن و یو پی اس می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . دوربین مارکت سایت مرجع خرید کالاهای نظارتی و امنیتی در ایران است .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 17:41

یکی از فرمت های پرطرفدار داستان در میان کودکان، قصه کودکانه صوتی و تصویری است. قصه کودکانه صوتی و تصویری معمولا از کتاب ها و داستان های ادبیات کودک به شکل کارتون یا انیمیشن در آمده اند.

قصه کودکانه صوتی و تصویری، با خلق تصویرسازی کاراکتر های موجود در داستان برای کودکان، تبدیل متن داستان به فرمت صوتی و هماهنگی صوت با تصویر، داستان را برای کودکان روایت می کند. در این نوع قصه نویسنده داستان کودکانه، راوی که داستان را برای کودک روایت می کند و انیماتور و تصویر ساز کاراکتر های داستان، قصه کودکانه صوتی و تصویری را برای کودک روایت می کنند.

راوی داستان های کودکانه باید خوش صدا باشد و لحن و تلفظ درست کلمات را در روایت داستان رعایت کند. اگر کودک با صدای راوی ارتباط برقرار کند، علاقه بیشتری به شنیدن و دیدن ادامه داستان دارد؛ اما اگر صدای راوی خوب نباشد، کودکان همان ابتدا از شنیدن داستان سر باز زده و خود را مشغول کاری دیگر می کند.

کیفیت انیمیشن نیز در تصویرسازی ذهنی کودک و ارتباط او با داستان تاثیرگذار است. هرچه خلق تصویر شخصیت های داستان طبیعی تر بشاد، ارتباط کودک با داستان بیشتر و عمیق تر خواهد بود.

جان بخشی به اشیاء یا حیوانات و تصویر سازی آن ها در ذهن کودکان، از دشوارترین و مهم ترین کار ها در حوزه ادبیات کودک محسوب می شود. کودکان به سختی با یک اثر (اعم از داستان، کارتون، برنامه یا حتی آدم ها) ارتباط می گیرند؛ به همین دلیل است کار کردن در بخش کودک و سرگرمی او، سخت تر و در عین حال شیرین تر از کار کردن برای سایر گروه های سنی است.

کودک باالفطره بازیگوش است؛ حتی آرام ترین کودکان نیز در تنهایی یا با همسالان خود شیطنت می کنند و بازی و سرگرمی را دوست دارند. همین امر تشخیص بیش فعالی کودکان را برای والدین دشوار کرده است. در بیشتر موارد، نوزادانی که در خواب خود مشکل دارند یا در یکی دوماه اول زندگی، زیاد گریه می کنند، در آینده دچار اختلال بیش فعالی می شوند.

والدین باید بدانند که بیش فعالی کودکان یک عارضه است که نیاز به درمان دارد و نباید آن را با شیطنت های طبیعی کودکان در آن سنین اشتباه گرفت و آن را یک حسن در کودک تلقی کرد. کودک بیش فعال، دچار کمبود ترشح هورمون آدرنالین در مغز است که برای جبران این کمبود و درمان بیش فعالی کودکان باید به روانپزشک مراجعه کرد.

در کودکان گروه الف، سه نوع بیش فعالی وحود دارد؛ بیش فعالی نواع اول، نوعی بیش فعالی در کودکان است که کودک در آن فاقد تمرکز حواس است. در بیش فعالی نوع دوم، فعالیت های تحرکی یا زبانی کودک بسیار زیاد و غیر قابل کنترل است. ترکیب نوع اول و دوم با یکدیگر، نوع سوم بیش فعالی کودکان را به وجود می آورد؛ یعنی کودک هم پرجنب و جوش است و هم تمرکز حواس او روی مسائل بسیار کم است.

با مراجعه به سایت وولک می توانید به مقاله های روانشناسی و کاربردی متعدد در حوزه تریبت کودکان دسترسی داشته باشید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:22

روایت داستان کودکانه برای کودکان قبل از خواب یا در هنگام بیداری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، در رشد و نمو ذهنی و روحی آن ها تاثیر فراوان و مثبتی دارد. گوش دادن کودک به داستان کودکانه باعث بالا رفتن سرعت رشد هوش و حافظه کودک شده و قدرت حل مسئله را در او افزایش می دهد.

زمانی که یک داستان کودکانه را برای کودک خود روایت می کنید، کودک شروع به خیال پردازی و تصور کاراکتر های داستان می کند، و در این مسیر ممکن است خود را به جای این کاراکترها گذاشته و برای ذهن خود چالش ایجاد می کند. به این ترتیب کودک با خواندن کتاب یا گوش کردن به یک داستان کودکانه جذاب، تجربه های متعددی از زندگی های متفاوت به دست می آورد که در نهایت منجر به بالا رفتن هوش هیجانی و تقویت قوای حل مسئله او می شود.

سعی کنید داستان کودکانه ای که برای بچه ها انتخاب می کنید متناسب با روحیات و سلیقه خود کودک باشد. بعضی از کودکان دوست دارند داستان های هیجانی یا ترسناک و ماجرایی گوش کنند، در مقابل بعضی از کودکان دوست دارند داستان های رمانتیک و احساسی گوش کنند و با آرامش بیشتری داستان مورد علاقه خود را دنبال کنند.

علائم و نشانه های کرونا در کودکان با بزرگسالان دارای تشابه ها و تفاوت های متعددی است. تب، احسای بدن درد، احساس گلو درد، احساس خستگی و خواب آلودگی از جمله علائم عمومی کرونا درکودکان و بزرگسالان است. در آغاز شیوع کرونا در کشورها، شایعاتی مبنی بر مقاوم بودن بدن اطفال در برابر جذب و نشر این ویروس مطرح شد، که با ادامه روند شیوع کووید 19، این فرضیه ها به طور کامل رد شد.

بدن کودکان در برابر کروناویروس، مقاوم تر است و از آسیب پذیری کمتری نسبت به بزرگسالان برخوردار است؛ اما این بدان معنا نیست که کودکان کرونا نمی گیرند یا در صورت ابتلا، ناقل کرونا نیستند. توانایی انتقال ویروس از طریق کودکان به اندازه انتقال بزرگسالان است و آن ها جزو ناقلان فعال این ویروس در جهان هستند.

لذا بهتر است حتی الامکان کودکان را از جمعیت و مکان های شلوغ و پر تردد دور نکه داشته و در این دوران تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا از صدمات ناشی از ابتلا به این ویروس منحوس در امان باشید.

وولک  حاوی مقاله های روانشناسی متعدد در رابطه با کرونا در کودکان، تب کودکان و بیماری ها و اختلالات متعدد در آن ها می باشد. برای مطالعه هر مقاله و استفاده از راهکار های مفید فرزند پروری، کافی سات به سایت وولک مراجعه کنید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:02

چند راهکار ساده برای آن که گوشی خود را از مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر موبایل محفوظ نگه دارید:

در زمان هایی که با گوشی کاری ندارید و از آن استفاده نمی کنید، اده تبفن همراه و نقطه اتصال گوشی خود را خاموش کنید. با این کار به بیشتر شدن عمر باتری موبایل خود کمک کرده اید.

روشن بودن حالت پرواز در موبایل، یکی دیگر از کارهایی است که در بهبود عملکرد باتری گوشی تاثیرگذار است.

حتی الامکان سعی کنید از چند برنامه به صورت همزمان در گوشی خود استفاده نکنید. اگر چند برنامه روی موبایل خود باز کرده اید، قبل از آن که گوشی را قفل کنید، همه برنامه ها را ببندید و سپس این کار را انجام دهید.

برای جلوگیری از هنگ کردن گوشی، سعی کنید از نصب برنامه های سنگین و گرافیکی روی گوشی اجتناب کنید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری برای آن که گوشی خود را ضد عفونی کنند از الکل و پد های بهداشتی استفاده می کنند؛ این کار توسط متخصصان تعمیر موبایل به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اصلا به سوکت ها و پورت های ورودی و خروجی موبایل الکل یا آب نزنید، چراکه مرطوب شدن این نواحی از موبایل، باعث سوختن برد گوشی شده و تعمیر موبایل را غیر ممکن می سازد و باید برای جبران این خسارت، گوشی جدیدی برای خود تهیه کنید.

برای تعمیر آیفون نیز مانند تعمیر سایر برند های گوشی موبایل، رعایت نکات فوق ضروری  می باشد. از آن جایی که هزینه تعمیر آیفون نسبت به تعمیر موبایل های کمپانی های دیگر مانند سامسونگ، هوواوی، شیائومی و... بیشتر است، صاحبان آیفون در نگه داری از گوشی خود باید دقت بیشتری داشته باشند و از شرایط و پیچیدگی های استفاده از آیفون نیز اطلاعات کافی در دست داشته باشند.

تعمیر آیفون در ایران تنها در مراکز تخصصی اپل انجام می پذیرد، چرا که این مراکز دارای متخصصانی ماهر و مجرب می باشد که با دشواری های سیستم عامل ios به طور کامل آشنایی دارند و قادر هستند تا عیب یابی آیفون را به صورت تخصصی و کامل انجام دهند.

اگر مودم شما نیاز به بررسی و تعمیر دارد، حتما تعمیر مودم خود را توسط متخصصان و کارشناسان سخت افزاری انجام دهید.

مهم ترین نکته در بررسی مشکلات پیش آمده برای مودم، عیب یابی آن است. ابتدا باید فهمید که مشکل مودم چیست و از کجا آب می خورد و سپس برای تعمیر مودم تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد. تعمیر مودم به دست کارشناسان حوزه سخت افزار، عمر مفید مودم شما را بالاتر برده و راندمان آن را نیز بهبود می بخشد. در نهایت تعمیر مودم و عملکرد صحیح آن، منجر به اتصال صحیح به اینترنت و ارتباط با دینای پیرامون می شود.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 211 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 17:25

کیفیت قصه ی کودکانه از ابعاد مختلفی بررسی می شود. مهم ترین مولفه سنجش قصه ی کودکانه، محتوای آن است. محتوای داستانی که برای بچه ها می خوانیم، باید پر مضمون و آموزنده باشد. هدف از تالیف آثار ادبیات کودک در سراسر جهان، آموزش و یادگیری کودکان است. هر قصه ی کودکانه باید یک پیام تازه برای بچه ها داشته باشد. به عنوان مثال قصه های ماجرایی باعث ایجاد تمرکز روی جریان داستان و بالا رفتن هوش هیجانی در کودکان می شود؛ یا داستان های فرهنگی و داستان انبیاء، کودک را با آداب و رسوم مختلف و سبک زندگی پیامبران آشنا کرده و نحوه درست زندگی کردن را به آن ها می آموزد.

هر چه داستان های متنوع تری برای کودکان تعریف کنیم، رشد و نمو مغزی و روحی کودک بیشتر خواهد بود. با گوش کردن بچه ها قصه ی کودکانه، کودک با کلمات بیشتری آشنا شده و گنجینه لغات کودک گسترده تر می شود.

خواندن قصه ی کودکانه برای کودکان، باید با حوصله و لحن متناسب کودکان باشد. تند یا کند خوانی داستان یا داشتن لحنی که پیام اصلی داستان را به کودک نمی رساند، به انتقال پیام اصلی داستان آسیب وارد کرده و باعث گمراهی و کج فهمی کودک می شود.

یکی دیگر از مزیت های قصه ی کودکانه، بالا رفتن تمرکز کودک است. اگر داستان به شنیدن داستان علاقمند باشد، جریان داستان را با تمرکز و دقت پیگیری می کند و همین عامل منجر به تمرین تمرکز حواس در او می باشد.

یک مسئله مهم دیگر در ارتباط با کودکان، خواب در کودکان است. کودکان به ساعت خواب بیشتری نسبت به بزرگترها نیاز دارند. در دوران نوزادی تنها دو سه ساعت کودک را بیدار می بینید که کاملا طبیعی است؛ به مرور زمان این ساعت خواب در کودکان کمتر شده و با ورود به 7-8 ماهگی تا حدود یک سالگی، کودک دوست دارد بیشتر بیدار بماند و به تفریح و سرگرمی بپردازد.

هیچ گاه سعی نکنید کودک را به زور بخوابانید یا او را به زور بیدار نگه دارید؛ به هم ریختن برنامه خواب کودک او را کلافه کرده و باعث ایجاد بد خوابی در او می شود. افسردگی، کابوس و خواب های بد، استرس و اضطراب در کودک، مشکلات جسمی و تنفسی و رژیم های غذایی نامناسب برای کودکان، از دیگر عوامل تاثیر گذار در خواب کودکان است.

وولک، سایتی کودکانه و جذاب برای بچه ها و والدین است که دارای بیشمار مقاله صوتی و متنی مختلف درباره روانشناسی کودک و داستان های صوتی و تصویری متعدد می باشد. با مراجعه به سایت وولک، می توانید به انبوه مقاله های تربیتی کودکان دسترسی داشته باشید.

 

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 17:20

تعمیر لپ تاپ باید توسط متخصصان و کارشناسان حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام شود. مهندسین سخت افزار بهترین گزینه برای متخصص بودن در این زمینه هستند. متخصصی که می خواهید تعمیر لپ تاپ خود را به او بسپارید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که به برخی از آن ها مختصرا اشاره می کنیم:

            مهم ترین ویژگی متخصص تعمیر لپ تاپ، این است که قدرت تحلیل و حل مسئله بالایی داشته باشد تا بتواتند به صورت تخصصی و صحیح به عیب یابی لپ تاپ بپردازد.

            به تمامی جزئیات اجزاء و قطعات لپ تاپ مسلط باشد و توانایی جداسازی و اتصال مجدد آن ها را داشته باشد.

            با انواع تستر های قطعات لپ تاپ آشنا باشد و نحوه کار با آن ها را بداند.

            به مادربرد و نحوه کار با آن به صورت کامل مسلط باشد.

            از کارت گرافیک، رم و سایر قطعات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شناخت کافی داشته باشد و معایب و مزایای ان ها را بداند.

برخی از مشکلات شایعی که می تواند شما را نیازمند تعمیر کامپیوتر کند:

            هنگی مداوم سیستم در هنگام کار با برنامه های مختلف: نصب برنامه های سنگین و پر حجم در کامپیوتر می تواند یکی از دلایل بروز این مشکل باشد. سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را با توجه به ظرفیت کارت گرافیک و رم کامپیوتر خود، روی ان نصب کنید.

            سر و صدای زیاد کیس کامپیوتر زمانی که کامپیوتر روشن می شود: سر و صدای زیاد کامپیوتر نشان از وجود اختلال در فن دستگاه شما دارد. با مراجعه به یک متخصص و مشاوره با او در این رابطه، می توانید کامپیوتر خود را تعمیر کنید.

            داغ شدن بیش از حد قطعات دستگاه؛ نظیر مانیتور و کیس: داغ شدن دستگاه ممکن است به این معنی باشد که تهویه های کامپیوتر شما دچار مشکل شده است. برای بررسی تخصصی تهویه های کامپیوتر خود به متخصص و تعمیرکاران این حوزه مراجعه کنید.

            مشکلات سخت افزاری متعدد: مشکلات سخت افزاری در کامپیوتر ها، طیف وسیعی را در بر میگیرد. از مشکلات رم و کارت گرافیک گرفته تا مشکلات مادربرد و پورت ها همه در دسته مشکلات سخت افزاری برای کامپیوتر ها جای می گیرند.

اگر میخواهید عمر دستگاه پرینتر خود را بالا ببرید و از بروز مشکلات عمیق در آن ها و تعمیر پرینتر جلوگیری کنید، بهترین کار سرویس پرینتر است. سرویس پرینتر به صورت دوره ای باعث می شود تا هر چند وقت یک بار از مشکلات دستگاه خود با خبر شده و در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه، به تعمیر پرینتر بپردازید. همانطور که قبل از این گفته شد، سرویس پرینتر از بروز مشکلات عمیق و غیر قابل تعمیر شدن پرینتر شما جلو گیری می کند.

انواع مختلفی پرینتر وجود دارند که روند کار کردن و تعمیر پرینتر ها به آن بستگی دارد. استراتژی تعمیر پرینتر به مدل، نوع و برند آن بستگی دارد.

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 17:09

داستان کودکانه کوتاه برای کودکان جذابیت های بیشماری دارد. داستان هایی که برای کودکان نوشته می شود، طیف موضوعی وسیعی را در بر می گیرد؛ و هم چنین در این رابطه، داستان های کودکانه بلند و کوتاه بسیاری نوشته شده اند، اما این که کودکان بیشتر دوست دارند چه داستانی را گوش کنند و به کدام داستان ها بیشتر علاقه دارند، مسیر نگارش ادبیات کودک را تعیین می کند.

داستان کودکانه کوتاه محبوبیت بیشتری نسبت به داستان های کودکانه بلند و رمان ها دارند، چرا که بازه تمرکزی کودکان بسیار کم است و خیلی زود تمرکز خود را از دست می دهند؛ لذا انتخاب داستان های کوتاه برای تثبیت محتوای داستان در ذهن آن ها، منطقی تر به نظر می رسد.

بهتر است دقت داشته باشید که دامنه موضوعی داستان کودکانه کوتاهی که برای کودک خود انتخاب می کنید، هرچه وسیع تر و گسترده تر باشد، ذهن کودک را بیشتر باز کرده و او را با ژانر های مختلف داستانی آشنا می کند. هر یک از ژانر های داستان کودک، هدف و پیام خاصی را برای ذهن کودک داشته و باعث بالا رفتن هوش او می شود.

بازی با کودک برای کودکان و بزرگتر ها، لذت بخش و خاطره ساز بوده و در نهایت منجر به رشد ذهنی کودک و شکوفایی استعداد های او می شود. کودکان در بازی، خلاقیت های بی شماری را از خود بروز می دهند و با شکوفایی این خلاقیت ها، ذهن و مغز خود را پروش می دهند. والدین و بزرگسالان کودک نیز از طریق بازی با کودک، روحیه بچگی و کودک درون خود را زنده نگه داشته و احساس شادابی و نشاط می کنند.

بازی با کودک لحظات شاد و مفرحی را برای همه ایجاد می کند و باعث می شود گذر زمان کمتر برای کسی که با کودک بازی می کند، حس شود. نوع بازی که با کودک انجام می شود، نوع استعداد و خلاقیت شکوفا شده او را مشخص می کند؛ به عنوان مثال بازی های فکری و آموزشی باعث شکوفایی و ارتقاء هوش ریاضی ومنطقی کودک می شود، یا بازی های تحرکی و ورزشی، منجر به شکوفایی استعداد و هوش تعادلی-بدنی کودک می شود.

بازی هایی نظیر پازل، جورچین یا خانه سازی برای کودک، باعث ارتقاء حافظه و هوش کودک شده و ذهن آن ها را سازماندهی کرده و باعث بالا رفتن قدرت حل مسئله در کودک می شود.

در وولک می توانید به داستان ها و بازی های متعدد کودکانه و آنلاین بی شماری دسترسی داشته باشید. مراجعه به سایت http://voolak.com شما در این مسیر یاری می کند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 16:58

در دنیای امروز به دلیل گسترش استفاده از تکنولوژی و وسایل ارتباطی، احتمال ایجاد اختلال در لپ تاپ و کامپیوتر ها بیشتر شده و تعمیرات لپ تاپ و تعمیرات کامپیوتر اهمیت می یابد. با استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر و اتصال به اینترنت است که می توانیم با دنیای اطراف، بدون در نظر گرفتن ابعاد زمانی و مکانی، ارتباط برقرار کرد و و اطلاعات مختلفی به دست آورد. بروز مشکل و اختلال در لپ تاپ و کامپیوتر ها، منجر به قطعی این ارتباط با دنیای پیرامون می شود.

اولین گام برای تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، عیب یابی آن است. متخصص تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر باید بفهمد که مشکل ایجاد شده برای سیستم از کجا آب می خورد و چگونه برطرف می شود. برای این امر، متخصص تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ باید با تمامی اجزاء و تجهیزات کامپیوتر و لپ تاپ آشنایی کافی داشته، بر بخش های نرم افزاری و سخت افزاری سیستم مسلط باشد و با نحوه جداسازی و اتصال مجدد قطعات آن نیز به طور کامل آشنا باشد.

پس از آن که متخصص تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر، دستگاه شما را عیب یابی کرد، نوبت به تصمیم گیری درباره نحوه تعمیر سیستم می رسد. مرحله بعد از تصمیم گیری، اقدام برای تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ شماست.

فرایند تعمیر با تست بهبود عملکرد اجزاء مختلف سیستم شما آغاز می شود. پس از تست، در صورتی که قطعه ای از دستگاه، دچار نقصان در عملکرد بود، تعمیرکار به تعمیر آن قطعه می پردازد. هم چنین در صورتی که قطعه آسیب دیده، دیگر قابل تعمیر و عملکرد مجدد نباشد، باید توسط متخصص تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تعویض گردد.

بروز اختلال در پرینترها نیز آن ها را نیازمند تعمیرات پرینتر می کند. پرینتر هایی که در شرکت ها یا سازمان های مختلف، برای چاپ و پرینت اسناد و مدارک متعدد، مورد استفاده قرار می گیرند؛ بیشتر در معرض مشکلات قرار دارند و تعمیرات پرینتر نیز برای آن ها ضروری تر است.

مراحل اعمال تعمیرات پرینتر نیز مانند تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر، ابتدا نیازمند عیب یابی تخصصی و پیدا کردن قطعه آسیب دیده است. متخصص تعمیرات پرینتر، با در اختیار داشتن ابزار و تجهیزات متعدد مورد نیاز خود، به تعمیرات پرینتر پرداخته و قطعات و لوازم آن را مورد بررسی قرار می دهد.

در فرایند تعمیرات پرینتر مانند تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، در صورتی که اختلال پیش آمده برای قطعه عمیق باشد به طوری که قطعه غیر قابل تعمیر و راه اندازی مجدد شده باشد، لازم است تعویض شود. برای تعویض قطعه، از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید؛ چراکه قطعات فیک و تقلبی عمر مفید دستگاه شما را پایین می آورند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 16:39

در میان فرمت های مختلف قصه، قصه شب صوتی در دنیای کودکان محبوبیت زیادی دارد. گوش دادن به قصه شب صوتی قبل از خواب، آرامش زیادی برای ذهن کودک ایجاد می کند. نوع داستانی که برای کودک روایت می شود و راوی که در قصه شب صوتی، این داستان را برای کودک روایت می کند، در ایجاد علاقه در کودک برای گوش دادن به داستان بسیار تاثیر گذار است.

قصه شب صوتی، ذهن کودک را باز می کند و باعث شکوفایی استعداد های نهان کودک می شود. کودکان علاقه زیادی به شنیدن قصه های متنوع دارند و قصه های تکراری، ذهن آن  ها را خسته می کنند؛ لذا بهتر است معیار تنوع را در انتخاب قصه شب صوتی در نظر بگیرید.

همه والدین دوست دارند کودکانی باهوش داشته باشند که همه چیز را سریع یاد می گیرد و اصطلاحا گیرایی بالایی دارند. هوش کودکان با مولفه های گوناگونی سنجیده می شود؛ اما بهترین سن برای سنجش این امر، 5 تا 7 سالگی در کودکان است.

به گفته گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد آمریکا، 7 نوع هوش در کودکان مشاهده می شود که هر کدام از آن ها می توانند تقویت شده و رشد پذیر باشند؛ که این مهم به موقعیت ها و شرایط زندگی کودک بستگی دارد. هوش زبانی و تکلمی، هوش منطق و ریاضیات، هوش بصری، هوش موسیقی، هوش بدنی تعادلی، هوش بین فردی و هوش درون فردی از جمله هوش هایی هستند که گاردنر معتقد است در همه ی کودکان از بدو تولد به صورت انتزاعی وجود دارد و قابل رشد و گسترش هستند.

یکی دیگر از مسائل مهم در رشد کودکان، ترس کودکان است. ترس در کودکان ریشه در علل متعددی دارد که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

            عامل ژنتیک در ایجاد ترس برای کودکان

            عامل استرس و نگرانی های والدین کودک در ایجاد ترس برای او

            عامل فشار های روانی کودک در ایجاد ترس کودکان

            عامل توجه انحصاری به کودک در ایجاد ترس و اضطراب برای کودک

معمولا کودکان تا 2 سالگی با مفهوم ترس آشنایی نداشته و هیچ گونه ادراکی راجع به آن ندارند. پس از دو سالگی که درک کودک از محیط پیرامون خود بالا می رود، به مرور درک بیشتری نسبت به مسئله ترس پیدا کرده و و اضطراب و ترس در او شکل می گیرد.

برای از بین بردن ترس کودکان، به هیچ وجه کودک را تنبیه نکنید؛ تنبیه کردن کودک نه تنها باعث درمان ترس او نمی شود بلکه ممکن است نتیجه عکس روی او گذاشته و ترس او را تشدید کند. در این مواقع بهتر است با کودک با آرامش صحبت کنید و موقعیت واقعی ترس را برای او توضیح دهید، مثلا اگر کودک می ترسد که زیر تختش موجودی خطرناک باشد، زیر تخت را با او بگردید و به او نشان دهید که هیچ موجود غیرواقعی و خوفناکی زیر تخت نیست و این ترس ساخته ذهن اوست.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 17:51

تعمیر لپ تاپ باید توسط متخصصان و کارشناسان حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام شود. مهندسین سخت افزار بهترین گزینه برای متخصص بودن در این زمینه هستند. متخصصی که می خواهید تعمیر لپ تاپ خود را به او بسپارید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که به برخی از آن ها مختصرا اشاره می کنیم:

            مهم ترین ویژگی متخصص تعمیر لپ تاپ، این است که قدرت تحلیل و حل مسئله بالایی داشته باشد تا بتواتند به صورت تخصصی و صحیح به عیب یابی لپ تاپ بپردازد.

            به تمامی جزئیات اجزاء و قطعات لپ تاپ مسلط باشد و توانایی جداسازی و اتصال مجدد آن ها را داشته باشد.

            با انواع تستر های قطعات لپ تاپ آشنا باشد و نحوه کار با آن ها را بداند.

            به مادربرد و نحوه کار با آن به صورت کامل مسلط باشد.

            از کارت گرافیک، رم و سایر قطعات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شناخت کافی داشته باشد و معایب و مزایای ان ها را بداند.

برخی از مشکلات شایعی که می تواند شما را نیازمند تعمیر کامپیوتر کند:

            هنگی مداوم سیستم در هنگام کار با برنامه های مختلف: نصب برنامه های سنگین و پر حجم در کامپیوتر می تواند یکی از دلایل بروز این مشکل باشد. سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را با توجه به ظرفیت کارت گرافیک و رم کامپیوتر خود، روی ان نصب کنید.

            سر و صدای زیاد کیس کامپیوتر زمانی که کامپیوتر روشن می شود: سر و صدای زیاد کامپیوتر نشان از وجود اختلال در فن دستگاه شما دارد. با مراجعه به یک متخصص و مشاوره با او در این رابطه، می توانید کامپیوتر خود را تعمیر کنید.

            داغ شدن بیش از حد قطعات دستگاه؛ نظیر مانیتور و کیس: داغ شدن دستگاه ممکن است به این معنی باشد که تهویه های کامپیوتر شما دچار مشکل شده است. برای بررسی تخصصی تهویه های کامپیوتر خود به متخصص و تعمیرکاران این حوزه مراجعه کنید.

            مشکلات سخت افزاری متعدد: مشکلات سخت افزاری در کامپیوتر ها، طیف وسیعی را در بر میگیرد. از مشکلات رم و کارت گرافیک گرفته تا مشکلات مادربرد و پورت ها همه در دسته مشکلات سخت افزاری برای کامپیوتر ها جای می گیرند.

اگر میخواهید عمر دستگاه پرینتر خود را بالا ببرید و از بروز مشکلات عمیق در آن ها و تعمیر پرینتر جلوگیری کنید، بهترین کار سرویس پرینتر است. سرویس پرینتر به صورت دوره ای باعث می شود تا هر چند وقت یک بار از مشکلات دستگاه خود با خبر شده و در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه، به تعمیر پرینتر بپردازید. همانطور که قبل از این گفته شد، سرویس پرینتر از بروز مشکلات عمیق و غیر قابل تعمیر شدن پرینتر شما جلو گیری می کند.

انواع مختلفی پرینتر وجود دارند که روند کار کردن و تعمیر پرینتر ها به آن بستگی دارد. استراتژی تعمیر پرینتر به مدل، نوع و برند آن بستگی دارد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 22:31

دوربین مدار بسته کالایی است که در دنیا با برند های مختلفی تولید می شود ، برند های معروفی که در دنیا در ساخت و تولید دوربین مدار بسته حرف اول را می زنند . در خرید دوربین مدار بسته نکته ای که قابل توجه است ، داشتن برند و گارانتی است .

برند داهوا

همچنین محصولات داهوا به طور گسترده در بازارهای اصلی مانند امنیت عمومی، ترافیک، خرده فروشی، بانکداری و دارایی و انرژی و غیره کاربرد دارند.

 فن آوری های اصلی

داهوا بالاترین کیفیت محصولات با جدیدترین فناوری را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در یک محیط امنیتی بیشتر و پر چالش تر ارائه می کند:

  • فناوری پردازش تصویر
  • فناوری با عملکرد اختصاصی (Embedded)
  • فناوری هوشمند
  • فناوری پیش از درمان (جلوگیری از وقوع حوادث)
  • فناوری فضای ذخیره سازی ابری
  • فناوری شبکه

اهداف و تعهدات

داهوا با ماموریت "ایجاد جامعه ای امن تر و زندگی باهوش تر" و متعهد بر این هدف، به منظور ارائه کیفیت و خدمات عالی به بازار، ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، به ارزش اصلی خود "مشتری محور" پایبند خواهد بود و تلاش های بی وقفه برای ایجاد یک جامعه ایمن، هوشمند، راحت و کارآمد انجام می دهد.

برند هایک ویژن

محصولات شرکت هایک ویژن تنها به دوربین Hikvision خلاصه نمی‌شود بلکه این شرکت محصولاتی شامل دوربین IP هایک ویژن، دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل، دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل، دوربین تحت شبکه بیسیم، دوربین پلاک خوان هایک ویژن، توربو HD، اسپید دام ها، ان وی آر ها، دی وی آر ها، آیفون‌های تصویری، کابل‌های شبکه و لوازم جانبی دارد که در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند. از معروف‌ترین محصولات هایک ویژن می‌توان به دوربین هایک ویژن توربو HD و دوربین تحت شبکه هایک ویژن اشاره کرد که بسیار پرفروش بودند. دوربین هایک ویژن توربو HD جزو دوربین مدار بسته آنالوگ است که می‌توان آن‌ها را جزو نسل اول دوربین‌های مدار بسته دانست. این دوربین‌ها برای انتقال سیگنال از سیگنال‌های آنالوگ HD استفاده می‌کنند. این سیستم دوربین مداربسته برای کسانی مناسب است که قیمت دوربین مدار بسته برایشان اهمیت دارند و دوست دارند یک سیستم نظارتی اقتصادی تهیه کننددوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن برای انتقال سیگنال و تصویر از پروتکل‌های شبکه و IP استفاده می‌کنند، به همین دلیل سرعت بسیار بالایی دارند. دوربین IP هایک ویژن از محصولات خوب شرکت هایک ویژن است که با دستگاه NVR شبکه می‌شود و می‌تواند کیفیت تصویر باورنکردنی را ارائه دهد. این دوربین‌ها برای پروژه‌های بزرگ و مراکز خرید بسیار مناسب است.
هایکویژن برند دیگری با نام هایلوک را نیز به ثبت رسانده است. هایلوک Hilook در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و زیر برند شرکت هایک ویژن به حساب می‌آید. اگر دوست دارید کیفیت را همراه با تجهیزات دوربین مدار بسته ارزان داشته باشید، برند هایلوک را انتخاب کنیدمحصولات تحت شبکه هایلوک از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و دوربین های ثابت و متحرک Hilook حداکثر ۴ مگاپیکسل دارند که برای یک سیستم نظارت تصویری مناسب است.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 21:34

تکنولوژی بی شک زندگی را برای ما بسیار آسان کرده است و ما با استفاده از آن می توانیم بسیاری از کار های خود را سریع تر و بهتر انجام دهیم . کاربرد تکنولوژی به مرور زمان در زندگی انسان ها بیشتر و بیشتر میشود و ما هرروز تلاش میکنیم تا این فناوری را گسترده تر کنیم. یکی از ابزار های پرکاربرد تکنولوژی گوشی موبایل است، امروزه زندگی بدون گوشی موبایل تقریبا امری غیرممکن است و اگر در روند کاری گوشی موبایل مشکلی ایجاد شود در کار های روزمره ما اختلال بوجود می آید که ناگذیر به تعمیر آنلاین موبایل می شویم. بنابراین اگر احساس کردید که گوشی موبایل شما مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری پیدا کرده است باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید که باعث مشکلات بیشتر و خسارت زیادتر به دستگاهتان نشود.

شما برای تعمیر موبایل خود باید به مجموعه های معتبر مراجعه کنید که قادر باشند با دسترسی به ماهر ترین کارشناسان و تجهیزات پیشرفته هر مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری گوشی موبایل شما را تعمیر کند. یکی از خدمات ارائه شده امکان تعمیر آنلاین موبایل است و اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری و تعمیر گوشی موبایل خود را ندارید، میتوانید به صورت آنلاین گوشی موبایل خود را تعمیر کنید. روند تعمیر آنلاین موبایل در بدین صورت است که در ابتدا کارشناسان مجرب به شما به صورت پرسش و پاسخ مشاوره میدهند و شما مشکل گوشی خود را توضیح میدهید و با انجام دستورالعمل های گفته شده توسط کارشناس روند تعمیر آنلاین موبایل شما پیش میرود. تعمیر آنلاین موبایل در مواردی که ایراد و اختلال گوشی موبایل سطحی است و قابل حل توسط خود کاربر است بسیار کاربردی و مناسب است.

اگر گوشی موبایل شما ساخت شرکت اپل یعنی آیفون است و احساس میکنید دچار ایراد شده است باید به کارشناسانی که در زمینه اپل تخصص و مهارت داشته باشند مراجعه کنید چرا که گوشی های همراه شرکت اپل ساختار نرم افزاری و سخت افزاری متفاوتی از سایر گوشی های موبایل دارند و حتی سیستم عامل آن ها که مهم ترین بخش نرم افزاری محسوب میشود با سایر گوشی های موبایل که اغلب Android هستند، متفاوت است و از IOS حمایت میکند بنابراین تعمیرات اپل نیز نیاز به تخصص و دانش خاص خود دارد و عیب یابی اشتباه موجب ایجاد مشکلات بیشتر در گوشی همراه شما میشود، دیجی بان توسط متخصصان اپل میتواند به راحتی گوشی شما را عیب یابی صحیح و آن را تعمیر کند، همچنین این ضمانت به شما داده میشود که در تعمیرات اپل از قطعات سخت افزاری کاملا اورجینال و 100% اصل استفاده میشود.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 20:39

 

خواندن قصه برای کودکان، آن ها را به دنیاهای تخیلی خود می برد و لحظات شاد و رویایی برای آن ها می آفریند. همزاد پنداری با شخصیت های موجود در قصه، اولین و ساده ترین دستاوردی است که قصه برای کودکان به ارمغان می آورد.

خواندن قصه برای کودکان مستلزم شرایط خاصی است که توجه به آن ها تاثیر داستان را روی کودک بیشتر می کند. صدای راوی داستان، لحن قصه خوانی برای کودکان و نوع داستانی که برای کودکان روایت می شود، در موثر بودن داستان روی ذهن کودک تاثیرگذار است.

بهتر است برای قصه ای که برای کودک می خوانید، برنامه خاصی داشته باشید، در ابتدای قصه خوانی برای کودکان، سعی کنید از انواع ژانر های قصه برای کودکان استفاده کنید تا سلیقه کودک در داستان شنوی دستتان بیاید و پس از آن که با علایق کودک خود آشنا شدید، از داستان های پرطرفدار و سلیقه کودک برای او استفاده کنید.

در میان ژانر های مختلف داستان های ماجرایی و تخیلی بیشترین طرفدار را به خود اختصاص می دهند؛ چراکه ذهن کودکان ماجراجو است و به دنبال کشف حقایق و ماجراهای مختلف می رود و دوست دارد که هر چیزی را برای خود واکاوی کند.

اگر داستانی که برای کودک خود روایت می کنید دارای جریان و شخصیت های غیر واقعی است، قبل از داستان برای کودک توضیح دهید و به او بگویید که احتمال وقوع این اتفاقات در دنیای واقعی بسیار کم است؛ در این شرایط کودک را از خطر ترس های بعد از شنیدن داستان دور می کنید.

پرخاشگری کودکان، یکی دیگر از معضلاتی است که کودکان و والدین آن ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. پرخاشگری در کودکان به دلایل متعددی ظاهر می شود؛ الگو برداری شایع ترین دلیل بروز پرخاشگری در کودکان است. اگر در خانه و نزدیکان کودک، فردی پرخاشگر و عصبی وجود داشته باشد، احتمال بروز پرخاشگری در آن ها بیشتر از سایر کودکان است. کودکان رفتار ما را می بینند و از ما یاد می گیرند؛ لذا بهتر است در مقابل کودکان بیشترمراقب رفتار خود بوده و بر اعصاب خود تمرکز داشته باشید.

عامل شایع دیگر در بروز پرخاشگری در کودکان، وجود ترس و اضطراب درون کودک می باشد. استرس و نگرانی هایی که کودکان با خود حمل می کنند، باعث بروز پرخاشگری در رفتار آن ها می شود.

مدرسه یک عامل دیگر در پرخاشگری کودکان است. کودکان در مدرسه از طریق الگوبرداری از مربیان و بچه های دیگر، پرخاشگری را یاد گرفته و وارد شخصیت خود می کنند.

سایت voolak حاوی مقاله های کاربردی و روانشناسی متعددی در زمینه روانشناسی کودک می باشد؛ که با مراجعه به سایت و انتخاب مقاله مورد نظر خود، می توانید اطلاعات خود را در زمینه رشد و تربیت کودکان خود بالا ببرید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 18:01

از مهم ترین مباحث در زمینه رشد و تربیت کودک تا 5 سالگی می توان به شب ادراری کودکان و استفراغ کودکان اشاره کرد. وجود این اختلالات در سنین پایین در کودکان، امری طبیعی است اما ادامه دار شدن این موضوع تا نوجوانی در کودک اختلال محسوب شده و برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کرد.

شب ادراری کودکان دو نوع اولیه و ثانویه است؛ شب ادراری اولیه مربوط به دوران نوزادی کودک است که کودک در این دوران هیچ گونه تسلطی روی کنترل ادرار خود نداشته و شب ادراری را به صورت غیر ارادی تجربه می کند. اما شب ادراری ثانویه مربوط به زمانی است که کودک توانایی کنترل ادرار خود را حداکثر تا شش ماه داشته اما پس از آن از دست می دهد.

شب ادراری بر اثر عوامل گوناگونی ممکن است رخ دهد و عوامل جسمی، روحی و طبیعی زیادی در بروز آن موثر هستند؛ از عوامل جسمی تاثیر گذار در بروز شب ادراری می توان به ظرفیت مثانه، فعالیت کلیه ها و خواب بودن مغز اشاره کرد.

ژنتیک، رژیم غذایی و تغذیه کودک، وجود ترس و اضطراب در شخصیت کودک و خواب عمیق جسم و روح کودک، از جمله عوامل طبیعی تاثیرگذار در شب ادراری کودکان است.

حالت شیر دهی به نوزادان و وضعیت غذا خوردن بچه ها در ایجاد حالت تهوع و استفراغ کودکان تاثیر گذار است. وجود عفونت های گوارشی و غیر گوارشی، مسمومیت، مشکلات آپاندیسیت، استرس، مشکلات ناشی از تنگی دهانه معده به روده از دیگر عوامل تاثیر گذار در استفراغ کودکان می باشند.

استفراغ کودکان وبرگرداندن شیر توسط آن ها در دوران نوزادی تا حدود چهار پنج ماهگی، حالت طبیعی دارد اما اگر در انجام این کار، کودک با مشکل مواحه باشد و حس بدحالی به او دست داد، موضوع را جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید.

در رابطه با استفراغ کودکان، خوب است بدانید که کودکان تا مدتی پس از تولد تلاش می کنند تا نحوه صحیح شیر خوردن و غذا خوردن را بیاموزند، و در این دوران آزمون و خطا، برگرداندن شیر و استفراغ در آن ها کم و بیش طبیعی است. با گذشت زمان و به مرور که کودکان مسیر درست شیر خوردن را می آموزند، تعداد دفعات استفراغ کودکان و برگرداندن شیر در ان ها نیز کم تر می شود.

در وولک مقاله های مفیدی در زمینه موضوعاتی نظیر شب ادراری کودکان، غذای کودک، استفراغ کودک، خواب در کودکان و ... وجود دارند که با مراجعه به سایت و انتخاب مقاله مورد نظر خود به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 17:28

تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر تخصصی کامپیوتر از خدمات ارائه شده است .هرروزه تکنولوژی گسترده تر میشود، به همین دلیل استفاده از ابزار های آن مانند کامپیوتر ها و گوشی های موبایل نیز افزایش پیدا میکند. ابزار های تکنولوژی ارتباط ما را بسیار سریع تر میکنند و در صورت بوجود آمدن اختلال در آن ها در ارتباط و انجام بسیاری از فعالیت ها ما نیز اختلال ایجاد میشود .

استفاده مکرر از کامپیوتر ها و گوشی های موبایل باعث میشود احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری در آن ها نیز افزایش پیدا کند و نیاز به تعمیر تخصصی کامپیوتر یا گوشی موبایل شود. در صورت احساس این که در دستگاه شما و روند کاری آن اختلال ایجاد شده است، بهتر است برای تعمیر آن اقدام کنید.

کامپیوتر ها ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پیچیده ای دارند و برای تعمیر تخصصی کامپیوتر نیاز به تخصص و دانش مربوط به آن است. اگر کامپیوتر شما به طور ناگهانی خاموش میشود، بیش از حد داغ میشود، از بخش خنک کنندگی (Fan) آن بیش از حد معمول صدا به گوش میرسد، هنگ میکند و روند کاری آن اختلال دارد و کند پیش میرود و مشکلات از این قبیل، باید برای تعمیر تخصصی کامپیوتر خود به کارشناس مربوطه مراجعه کنید تا کامپیوتر شما را عیب یابی کند و آن را تعمیر کند . در صورت آسیب دیدگی قطعه یا قطعات سخت افزاری باید آن ها را تعمیر یا تعویض کرد. مطمئن شوید که در تعمیر تخصصی کامپیوتر شما از قطعات اورجینال و 100% اصل برای جایگزینی قطعات استفاده شود.

استفاده و کاربرد گوشی های موبایل نیز بسیار زیاد است چرا که گوشی های همراه، در تمام طول روز همراه ما هستند و در انجام بسیاری از فعالیت های روزمره به ما کمک میکنند. در صورت احساس وجود اختلال و مشکل در گوشی همراه خود باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر گوشی شما هنگ میکند، تاچ (حساسیت لمسی) آن ضعیف شده است، بیش از حد دمای آن بالا میرود، زود شارژ خالی میکند و ... باید برای تعمیر آن اقدام کنید. برای صرفه جویی در وقت و زمان خود میتوانید از خدمات تعمیرات آنلاین موبایل استفاده کنید. تعمیرات آنلاین موبایل با انجام مشاوره با کارشناس مربوطه و متخصص انجام میشود و شما با انجام دستورالعمل های گفته شده کارشناس میتوانید گوشی خود را به سرعت تعمیر کنید. مشاوران و متخصصان digibaan به کمک توضیحات شما درباره اختلال گوشی به تعمیرات آنلاین موبایل میپردازند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 225 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 17:01

گذاشتن قصه کودکانه شب صوتی، قبل از خواب، برای بچه ها در ایجاد آرامش برای خواب کودکان تاثیرات مثبتی دارد. داشتن آرامش در خواب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است.

آرامش داشتن کودکان در هنگام خواب، از بروز بسیاری از اختلالات و معضلات در آن ها جلوگیری می کند. وجود ترس و استرس در کودکان، پرخاشگری کودکان بعد از خواب، ایجاد مشکلات جسمی و آلرژی های متعدد برای کودکان از جمله اختلالاتی هستند که در اثر خواب های نا آرام در کودکان به وجود می آیند.

بنابراین گوش کردن به قصه کودکانه شب صوتی، برای ایجاد آرامش در زندگی او اهمیت می یابد. قصه کودکانه شب صوتی با برخورداری از محتواهایی جالب و متنوع، راوی هایی خوش صدا و ماهر و موسیقی های متن مرتبط و آرامش بخش، برای کودکان و والدین آن ها قابل دسترسی می باشند.

گوش کردن به انواع قصه کودکانه شب صوتی، بچه ها را با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا می کند، دایره لغات ذهنی کودک را گسترش می دهد، منجر به ارتقاء قدرت تخیل و تصویرسازی ذهنی کودک می شود و قدرت تحلیل و حل مسئله را در کودکان افزایش می دهد.

پروسه حرف زدن کودک از لحظه تولد او شروع می شود. کودک از لحظه تولد در تلاش است که با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند و در این مسیر، راه های مختلفی را امتحان می کند. حرکات دست و پا، ایماها و درآوردن اصوات مختلف نظیر گریه و جیغ زدن را شروع ارتباط گیری و حرف زدن کودک تلقی کرد.

روند حرف زدن کودکان با یکدیگر متفاوت است؛ برخی از کودکان هوش زبانی بالایی دارند و سریع تر از بقیه بچه ها حرف می زنند؛ در حالی که دسته ای دیگر از کودکان هستند که سرعت زبان باز کردن و حرف زدن در آن ها بسیار پایین است.

عوامل متعددی در دیر حرف زدن کودک تاثیر گذار هستند؛ عواملی نظیر ژنتیک، مشکلات هوشی و مغزی، مشکلات فیزیکی در تکلم مانند کوتاه بودن سق دهان کودک یا مشکلات شنوایی و... از جمله عمده ترین دلایل در دیر حرف زدن کودکان به شمار می آیند.

برای درمان این مشکلات در کودکان، لازم است والدین به پزشک مراجعه کنند. طی کردن مراحل گفتار درمانی و انجام صحیح و منظم تمرین های جلسات آن، در سرعت بخشیدن به روند حرف زدن کودک، تاثیرگذار است.

با مراجعه به سایت http://voolak.com  می توانید به بی نهایت قصه کودکانه شب صوتی متناسب و متنوع دسترسی پیدا کنید و آرامش کافی را در هنگام خواب برای فرزند خود به وجود آورید.

 

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 258 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 17:49